وظائف عامة في جميع مدن المملكة العربية السعودية
مطلوب موظفه"نسائية " مقيمة ف الرياض ف مكتب استقدام شمال الرياض
خدمة عملاء وكول سنتر
ساعات العمل من الساعه ١٢ظهر الى ٩م دوام كامل.
تجيد استخدام الحاسوب / غير متزوجه
يحدد الراتب بعد المقابلة.
يرجى ارسال السير الذاتية فقط عن طريق الواتس الرجاء عدم الاتصال :
0506081925
Sindion is Expanding!
A Sales Executive in Riyadh (Saudi Arabia) is needed.
Description:
- To work as an IT sales professional falls into three main areas: pre-sales, sales, and post-sale support of hardware and software.
- The first area involves supporting pre-sales activities by giving detailed information about technical specifications and the ways in which they could meet a customer's needs.
- This often includes demonstrating those features before a sale. In some cases, it also involves responding to a PQQ (pre-qualification questionnaire) and then, if short-listed, replying to a more detailed ITT (information to tender) document.
- The actual sale involves negotiating a commercial agreement to the benefit of both the customer and the supplier.
- Technical support, which follows the sale, may include solving faults and problems, maximizing the use of software features, as well as advising on appropriate user training.
Responsibilities:
-The role requires significant interaction with clients, whether face-to-face or over the telephone. The
varied tasks carried out by IT sales professionals include:
- understanding customers' diverse, specific business needs and applying product knowledge to meet
those needs.
- ensuring the quality of service by developing a thorough and detailed knowledge of technical
specifications and other features of employers' systems and processes, and then documenting them.
- identifying and developing new business through networking and courtesy and follow-up calls.
cold calling in order to create interest in products and services, generate new business leads and
arrange meetings.
- preparing and delivering customer presentations and demonstrations of the software, articulately and
confidently.
- marketing and promoting a portfolio of products by writing and designing sales literature and attending
industry events.
- maintaining awareness and keeping abreast of constantly changing software and hardware systems and
peripherals.
- developing effective sales plans using sales methodology.
- Provide technical advice to customers on all aspects of the installation and use of computer systems and
networks, both before and after the sale.
- advising on software features and how they can be applied to assist in various contexts, such as
accounting, manufacturing, or other specialist areas.
- meeting sales targets set by managers and contributing to team targets. networking with existing customers in order to maintain links and promote additional products and
upgrades.
- handling hardware or software problems and faults and referring to specialist technical colleagues.
- responding to tender documents, writing proposals, reports, and supporting literature.
- Manage your own diary to organize and prioritize daily and weekly goals.
- Contributing to team or progress meetings to update and inform colleagues.
Qualifications:
2+ years quota carrying sales experience
Experience and working knowledge of CRM systems
Demonstrable track record of over-achieving quota
Send your CV to: hr@sindion.com
Join Our Team
We are Engineering Consulting Company
Looking for A Talent Candidate in Jeddah
Position:
Talent Management Supervisor
Qualification:
Relevant Bachelors' Degree
Experience:
3-5 years of experience in Human Resources
Job Duties & Responsibilities:
-Perform general Human Resources duties.
-Take part in all HR activities which include recruitment, training and development of employees, employee relations administration and ensuring the proper communication and implementation of the company's policies and procedures in accordance with Saudi Labor Law.
-Screen candidates by reviewing resumes and job applications, and performing phone screenings
Take ownership of job postings, job descriptions, and position requirements.
Facilitate the offer process by extending the offer and negotiating employment terms.
-Provide support to other departments when necessary.
-Understanding and using of the correct reporting lines
-Undertake other related duties as required.
If you Interested share your resume with name of the Job title on
شركة رائدة في مجال التقنية لديها فرصة وظيفية في مدينة جدة
المسمى:مدير قواعد بيانات جغرافية
سعودي الجنسية
خبرة5 -8سنوات
بكالوريوس في الحاسب الآلي ولديه خبرة في مجال تصميم وبناء وإدارة البيانات وخاصة ببيئة
“Oracle”
لديه خبرة جيدة ببناء الهيكل المعماري لأنظمة و قواعد البيانات
القدرة على حل مشكلات قواعد البيانات
"Trouble Shooting"
الرجاء مشاركة السيرة الذاتية مع كتابة المسمى الوظيفي على البريد الإلكتروني :
شركة نابكو الوطنية، تعلن فتح التقديم لحملة الثانوية فما فوق، لشغل وظائف شاغرة في عدة مجالات، وفقاً للتفاصيل التالية:
الوظائف الشاغرة:
1- مشغل ماكينة:
متطلبات العمل:
- دبلوم أنتاج ,ميكانيكا , تشغيل مصانع.
- خريج حديث أو خبرة تصل الى ثلاث سنوات.
- لغة انجليزية جيدة.
- إمكانية العمل ساعات إضافية.
- القدرة على العمل بنظام التناوب.
مكان العمل:
- الدمام.
2- مدقق بضائع.
الوصف الوظيفي:
- متابعه البضائع بإدخال البيانات الصادرة و الواردة باستخدام الحاسب الألي إلى نظام المستودع و القيام بعمليات الجرد و المطابقة.
متطلبات العمل:
- خريج ثانوية عامة.
- لغة انجليزية جيدة في الكتابة و القراءة.
- ساعات العمل 8 ساعات يوميا 6 أيام في الأسبوع.
- إمكانية العمل ساعات إضافية.
مكان العمل:
- الدمام.
3- سائق رافعة شوكية.
متطلبات العمل:
- شهادة الثانوية العامة.
- ساعات العمل 8 ساعات يوميا 6 أيام في الأسبوع.
- أن لا يقل عمر المرشح عن 18 سنة.
- لديه خبره في قيادة الرافعة الشوكية.
مكان العمل:
- الدمام.
4- مراقب جودة.
متطلبات العمل:
- خريج دبلوم أو ثانوية.
- خبرة لا تقل عن سنتين.
- لغة انجليزية جيدة في الكتابة و القراءة.
- ساعات العمل 8 ساعات يوميا 6 أيام في الأسبوع.
- إمكانية العمل ساعات إضافية.
مكان العمل:
- الدمام.
5- منسق اللوجستيات.
متطلبات العمل:
- خريج جامعة قسم سلاسل إمداد.
- خبرة 2-4 سنوات في نفس المجال.
- اجادة مهارات العمل على البرامج اللوجستية (ERP).
مكان العمل:
- الدمام.
6- منسق مشتريات.
متطلبات العمل:
- خريج جامعة قسم سلاسل امداد.
- خبرة 2-4 سنوات في نفس المجال.
- اجادة مهارات العمل على البرامج اللوجستية (ERP).
مكان العمل:
- الدمام.
7- مسؤول سلامة.
متطلبات العمل:
- شهادة ممارس (كوادر ).
- خبرة 1-2 سنوات في نفس المجال.
- اجادة اللغة الإنجليزية.
مكان العمل:
- الدمام.
8- منسق مستودعات.
متطلبات العمل:
- شهادة دبلوم أو أعلى.
- خبرة 1-2 سنوات في نفس المجال.
- إجادة اللغة الإنجليزية.
مكان العمل:
- الدمام.
طريقة التقديم:
- للتقديم على وظائف نابكو الوطنية؛ تُرسل السيرة الذاتية على البريد الإلكتروني التالي:
* مع كتابة (المسمى الوظيفي - المدينة) في حقل العنوان.
أعلنت مجموعة الشايع الدولية توفر فرص وظيفية في مجال المطاعم والضيافة بمدينة الرياض، وذلك وفقاً للتفاصيل وطريقة التقديم الموضحة أدناه.
الوظائف:
- طاقم خدمة.
- مقدم طعام.
- مساعد طباخ.
العمل في المطاعم العالمية التالية:
- Cheesecake Factory.
- PF Chang's.
- Texas Roadhouse.
- Raising Cane's.
- Pinkberry.
- Shake Shack.
موعد التقديم:
- التقديم مُتاح الآن بدأ اليوم الإثنين بتاريخ 1444/07/29هـ الموافق 2023/02/20م وينتهي عند الاكتفاء بالعدد المطلوب.
طريقة التقديم:
- تُرسل السيرة الذاتية إلى البريد الإلكتروني التالي (مع كتابة مسمى الوظيفة في عنوان البريد):
مطلوب للعمل فى منطقه نجران نقل كفاله فقط
موظفين مبيعات خبره فى مجال الحديد
من سنتين الى خمسة سنوات
للعمل فى مصنع بيع حديد وخزانات حديد
التواصل عن طريق ارسال السيره الذاتيه واتس فقط على جوال رقم
0530033121
مطلوب لشركة مقاولات بالرياض محاسب خبرة من سنتين إلى ٥ سنوات لديه إلمام كافي بالحسابات والقيود والبرامج المحاسبية ترسل السيرة الذاتية على الايميل الاتى
مطلوب محاسب مالي عدد ٣ لمجمعات لطب الاسنان والمقابلات بالرياض لارسال السير الذاتيه ٠٥٦٧٨٩١١٥١
يوجد شواغر وظيفية في الدمام ( ذكور )
المسميات الوظيفية التالية مع الشروط المذكورة تحت كل مسمى:
1- محصل ديون
2- سائق
- يملك رخصة قيادة ثقيل أو خفيف
3- موظف استقبال
التقديم: ترسل السيرة الذاتية الى الايميل أدناه
Co-op training opportunity
➡️ Human Resources
➡️ Data science
➡️ Content writer ( Major marketing or English language)
⚫ Riyadh
If you're interested, please send your CV with "Co-op" in the title ⬇️
فرصة وظيفية ( خدمة عملاء )
📍- الجبيل
المتطلبات :
- سعودي الجنسية
- بكالوريوس إدارة آعمال
- خبرة في نفس المجال
الرجاء إرسال السيرة الذاتية على الايميل مع ذكر المسمى الوظيفي في العنوان للأهميه
We are looking for HR trainee “Tamheer”
Requirements:
-Bachelor’s degree
-Eligible for Tamheer
-Good communication skills
-Fluent in English
Riyadh, Al Olaya.
If you interested please send your CV and mention the position:
مطلوب مهندس انشائي يجيد التصميم الانشائي على برامج الايتاب والسيف والاوتوكاد وملم شامل بمتطلبات الكود السعودي.
الخبرة: من ٥ الى ٨ سنوات فقط
للتواصل : atiah@artcon-sa.com
مطلوب محاسب تكاليف بمصنع بالاحساء الاتصال علي هذا الرقم 0560875666
مطلوب #فنيين كهرباء / سباكه / تكييف / مراقب عمال
للعمل في شركة مقاولات لديه خبره في مجاله لا تقل عن سنتين
- يفضل متواجد في الرياض
الراتب من 3500 الى 4200 ريال
ويتم توفير له سكن
التواصل وارسال السي في
واتس اب 0535858238 استاذ عماد
Our Aluminum, Glass and Metal company is looking for Full-time Sales Representative located in Riyadh- Saudi Arabia
Sales Representative Roles :
Meeting or exceeding sales goals.
Generating leads.
Negotiating all contracts with prospective clients.
Helping determine pricing schedules for quotes, promotions, and negotiations.
Preparing weekly and monthly reports.
Giving sales presentations to a range of prospective clients.
Coordinating sales efforts with marketing programs.
Understanding and promoting company programs.
Obtaining deposits and balance of payment from clients. (follow up )
Preparing and submitting sales contracts for orders.
Visiting clients and potential clients to evaluate needs or promote products and services.
Maintaining client records.
Establish, develop and maintain positive business and customer relationships
Sales Representative Requirements:
Bachelor’s degree/ Diploma is a must .
3-5 years Experience in sales in construction industry preferably in building envelops such as Aluminum , glazing , cladding and façade works in general .
Driving license .
Good knowledge with construction market in Saudi Arabia .
Understanding of the sales process and dynamics.
A commitment to excellent customer service.
Excellent written and verbal communication skills.
Superb interpersonal skills, including the ability to quickly build rapport with both customers and suppliers.
Experience using computers for a variety of tasks.
Competency in Microsoft applications including word, excel, and outlook.
If you are interested kindly send your updated CV to aya@dometech.sa and mention job title on the subject line .
مطلوب مشرف اعمال مدنيه ومعماريه شرط التواجد بالرياض له القدره علي اداره الاعمال بالموقع ومتابعتها وتحقيق الجوده المطلوبه يشترط بان يكون له خبره وعلي درايه بدواليب عمل ويشترط تواجد سياره والتواجد بمدينه الرياض (شرط أساسي) يحدد الراتب وتفاصيل العمل بعد المقابله للمفاهمه الاتصالي علي ٠٥٥٥٥٦٧٥٠٧
مطلوب موظف استقبال
الشروط
1- لديه خبرة سابقه في نفس المجال
2- لدية خبره ببرنامج نزيل
3- مقيم في مكه - شرط أساسي
4- الراتب يحدد بعد المقابله
لتقديم ارسال السيرة الذاتيه pdf علي واتساب رقم0541767097
يرجى عدم ارسال اي سيرة ذاتيه غير الوظائف المطلوبه
شركة مقاولات مقرها الرياض بحاجه الي
مهندس مدني
ومشرف عمال
نقل كفاله ويفضل داخل الرياض
العمل خارج الرياض
الراتب يحدد بالمقابله
توفير سكن
توفير سيارة
شريحة اتصال
تذاكر طيران
تامين طبي
توفير اعاشه في حالة ما إذا كانت المشاريع خارج الرياض
للتواصل واتس فقط ارجو عدم الاتصال
0548960994
مطلوب لمؤسسه تعمل في تنظيم المعارض
موظف يجيد
التصوير الفوتوغرافي وتصوير الفيديو و عمل فيديو موشن و الجرافيك
المكان
الرياض
يحدد الراتب بعد المقابله
التواصل واتساب
0582878359
شركة مقاولات بمكة المكرمة تطلب الوظائف التالية داخل السعودية (من داخل المملكة)
1 – مهندس كهرباء لديه خبرة في أعمال الجهد المنخفض
2 – مهندس مدني خبرة لا تقل عن (5) سنوات (المهنة بالإقامة مهندس)
3 – فني ميكانيكا خبرة في جميع الأعمال الميكانيكية وأعمال الدفاع المدني
4 – فني إلكترونيات خبرة بأعمال إنذار الحريق وجميع أعمال الجهد المنخفض
5 – فني كهرباء لديه خبرة بأعمال إنذار الحريق
6 – لحام
- يتم إرسال السيرة الذاتية على الواتس أب علي رقم (0567152028)
- التواصل عن طريق الواتس أب فقط ...
الرجاء احترام قواعد وأسس التعليقات اي تعليق غير لائق يعرض صاحبه للمحاسبة والحظر
ان تعليقك مفيد لنا في تطوير خدمتك ومعرفة مايحب ان ينشر ويفيد